sobota 23. července 2022

LXIV

Když nemůžu mít jeho, nechci nikoho. Prozatím. To prozatím je důležité zmínit, protože nyní jsem ledová královna a přeju hodně štěstí tomu, kdo se bude snažit, aby moje srdce roztálo.

Aspoň v něčem mu můžu poděkovat. Můžu se teď zastavit a soustředit se na sebe, srovnat si priority, usměrnit pocity, emoce a city, spojit části mého zlomeného srdce ledem.

A až přijde někdo další s ohnivou vášní a dostane se až k mému srdci, budu riskovat, že se led rozpustí a moje zlomené srdce se zase rozpadne. Ale můžu doufat, že jej zcelí láskou a já aspoň jednou nebudu zklamaná.

Avšak prozatím je mé srdce zcelené. Ledem.

Je konec planému projevu citů, náhlým vzplanutím, dobrosrdečnosti, zamilovanosti a víry v lásku.

To on vlastně o ledové královně mluvil poprvé. Vzpomněla jsem si na to docela nedávno. Nenáviděla jsem tu frázi pokaždé, kdy ji vyslovil. Nechtěla jsem ji mít v paměti, než mi došlo, že ji můžu použít proti němu. Stane se ze mě to, čím jsem ve chvílích, které jsme spolu trávili, nebyla, protože jsem byla zaslepená láskou k němu. Stále mě to nepřechází, čemuž není divu, když je to teprve pár měsíců. Mnoho mých bolestí mě přešlo po roce a déle. I po letech. Proto předpokládám, že ani tohle jen tak nepřestane. Ale mohu to urychlit tím, že se obrním už teď.

A taky bych ho měla přestat sledovat na instagramu... Jednou jsem to už udělala, ale měla jsem slabší chvilku a poslala mu žádost o sledování znovu. Jsem fakt kráva. :D

Ale to bylo naposledy. Začal to celé on. Vzbudil to ve mně on. Může za to on. A on je teď už minulost. Bolí to, když to píšu a uvědomuju si to, ale je to tak. Nechce mě, využil mě jen proto, aby se zabavil, všechno mi řekl a opustil mě.

Tak v sobě jednou najdi tu sílu. Odejdi tiše, respektuj ho. On tvoji bolest nemůže nijak utišit. A až se potkáte na univerzitě, spadne mu brada na zem, až uvidí tu oslnivou ledovou královnu s kontrastující zlatou korunou na hlavě.

Změnila ses vlastně kvůli němu. Nechceš si to přiznat, ale je to tak. Zbavila ses havraní hřívy, protože ti říkal, že se mu taková barva na ženách nelíbí. Vlastně řekl "na holkách". I to dokazuje, že je to zatím jen chlapec. Ty jsi už žena.

Pak měl bradu na zemi, když jsi najednou změnila vizáž a z havraních vlasů najednou byly záviděníhodné zrzavé. Sice "má rád blondýny", ale řekla sis, že na to půjdeš pomalu. A to jsi přírodně špinavá blondýna, to chlapec netušil. Najednou začal být vřelejší, lichotil ti a dokonce se s tebou chtěl znovu vidět. Vidíš to? To všechno kvůli vzhledu. Zajímá ho jen vzhled. Takového chlapce nechceš. Zdůrazňuji, chlapce. Ještě to není muž.

A pak se to semlelo. Teď už mi dává smysl ta královna mečů, která vyšla spolu s tou druhou královnou v jeho tarotovém výkladu, který jsem mu dělala, když ke mně přišel. Já jsem opravdu ta královna mečů, ublížená, chladná a odtažitá. Došlo mi to až teď, ten výklad perfektně seděl. On je koketní král holí, nevyšlo mu to s královnou holí, kterou chtěl, a přitom ranil královnu mečů, která chtěla jeho a on ji odmítl.

Říkala jsem to i jemu v tom výkladu.

Královna mečů se s tím smíří. Je to ta druhá žena, která se objevila v jeho romantickém životě, ale zastiňuje ji královna holí, kterou si chce vybrat on. Ale ta ho odmítla. Nebo to s ní zkrátka nevyšlo. To ho ranilo, a tak ranil královnu mečů. Královna mečů bude ublížená, chladná a odtažitá, ale tato skutečnost ji zároveň posílí a udělá z ní silnější a lepší ženu.

To jsem přesně já. Ledová královna. Královna mečů.


1 komentář:

  1. Tarot znám můj bývalý ex mi ho mnohokrát vykládal. A opravdu výklady sedí přesně. Vlastní zkušenost. Jinak chlapy jsou mrdky, ale ženy taky. Jsem bisexuální, takže další špatné zkušenosti...

    OdpovědětVymazat

LXXXIII

 Svět je na piču místo. Je to všechno zpátky. Vrací se to pravidelně. Nikdy bych netušila, že budu řešit takové píčoviny. Maličkosti. Že to ...